dijous, 26 d’agost del 2010

Hola a tothom!!

Com va tot? Aquí passats per aigua!! Déu n'hi dó quina manera de ploure!! Cada dia del món a bots i barrals, i no cal ni explicar com queden d'inundats els carrers, els baixos de les cases, etc... Cada dia per tornar de la feina tinc un pitote o un altre, perquè s'organitzen unes caravanes de collons per culpa de l'aigua!! Bé, aprofito per relaxar-me, escoltar música i dormir, sobretot dormir!! Perquè porto una temporadeta (bé en realitat des que vaig arribar a Sài Gòn) dormint ben poc, màxim 5-6 hores, i es nota.

Bé, però l'agonia ja s'està acabant, avui comença a fer el darrer cas pràctic del màster, que espero lliurar aquest cap de setmana, i ja només quedarà l'examen del dia 13.

Fa dos caps de setmana vaig sortir a sopar amb el Khanh, i em va portar a un restaurant típic vietnamita, que sempre hi va quan ve a Vietnam de visita la seva mare, i realment estava tot boníssim i superberat. Val la pena anar amb gent del país, perquè et fan veure on tu no hi veus! Després vam anar a veure un local que es diu Acoustic a escoltar música en directe, i va ser gratament sorprenent. Els grups estaven molt bé, tot i que nosaltres semblavem els pares de la quitzalla, jajaja

La setmana passada van estar per aquí, entrant i sortint, l'Anna, la Kasturi i la Laia. Les vaig presentar, ja que entre elles no es coneixien, i vam passar uns dies ben macos, elles fent turisme, i després als vespres sopant juntes, descobrint la gastronomia Vietnamita, i sortint a fer el toc, vam escoltar jazz en directe (molt xulo). El dijous, la Laia va tornar cap a Xina, per afrontar la seva nova etapa professional treballant a el consulat Espanyol de Canton, i el divendres l'Anna, la Kas, el Khanh i jo vam marxar cap a Mui Ne de nou. Va ser un bon cap de setmana, vaig aprofundir una mica més en els paratges d'aquesta zona de platja i dunes. Vam sortir el dissabte a la nit, hi vam descobrir un parell de bars molt xulos, un de superpijo, però que feien uns daiquiris de síndria boníssims!! I un segon molt més cumba, descalços a la sorra de la platja, amb una foguera i música força acceptables, per ser Vietnam jajaja
Per fi em vaig atrevir a agafar unan moto, tot i que amb una mica de trampa, ja que el trànsit de Mui Ne no té res a veure amb el de HCMC. Però bé, ja són els primers pinitos, a veure si un dia me'n vaig al Districte 7, que és més tranquil i amb millors carrers per practicar amb la moto del Khanh i l'Emma, i després de les vacances em decideixo a tirar-me a la moto!! jajajaja

Aquesta setmana ja ha començat el compte endarrera...;-) ja estic comptant els dies que falten per anar cap a casa, demà quedaran 2 setmanes clavades!! Quines ganes tinc!!

La setmana vinent, el dijous dia 2, és el dia de la independència de Vietnam, i és festa. Aquest dissabte treballem, a canvi de l'altre divendres, i així fem un pont de 4 dies. I és clar!! 4 dies a casa, nooooooo Ahir em vaig comprar un bitllet a Bangkok, em fa una il·lu!!! diuen que és molt guai!! Seran un primer tastet de les meves vacances!!

Ahir tornant de la feina, vaig parar al centre per comprar-me una guia de Bangkok, i em vaig comprar la Lonely planet fotocopiada, amb color i tot, són una passada aquests asiàtics!! Ho copien tot!! Però bé tinc guia per 4$, quan de l'altre manera m'hauria costat més de 20€.

Tornant cap a casa, vaig passar pel Pacharan, i vaig recordar que els dimecres és el dia que es troba tota la penya, i vaig entrar, i efectivament estava tothom allà. I vaig começar a xerrar amb la gent, tothom preguntant-me si m'havia mort? perquè com que no apareixo mai per allà! Vaig anar a sopar a un Hindú amb uns quants d'ells, a la zona de Pham Ngu Lau (la zona dels motxileros). I després vam tornar al Pacharan i hi havia el grup cubà que toca en directe sempre els dimecres i divendres, que justament ahir celebraven l'aniversari de la cantant, una mulata impressionant!! Estava a petar, estava absolutament tothom!! Va estar molt bé, i ja se sap mojito amunt, mojito avall, vaig acabar a quarts de tres de la matinada a l'Habana (un bar cubà) amb el Michael, un anglès de l'Army (uixxxx), que encara no sé ni com el vaig conèixer!! No, és broma!!! No anava tant malament, el vaig conèixer a les escales del Pacharan quan ja marxava, després de que el Carlos (un arquitecte de Madrid) m'hagués enredat per fer la penúltima copa, quan ja feia molta estona que intentava marxar. Bé, total que avui estic feta caldo, he dormit tres hores, però estic bé, necessitava esbargir-me!!Fins i tot se m'ha passat el pinçament que tenia a l'esquena des del diumenge.

Bé, us deixo que he de fer els deures, i ja són les 21 h.

Moltes records a tots!!! I fins ben aviat!!

Veri

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada