dijous, 2 de desembre del 2010

BARCELONA 5 - MADRID 0 A SÀI GÒN








Hola a tots!!!
MOLTES FELICITATS A TOTS ELS CULÉS!!!!

Bé, aquesta setmana ha estat especial, perquè tot i estar a milers de Km de casa, tots els culés que vivim a Sài Gòn (i que són molts!!) hem gaudit de valent veient el partit Barça - Madrid a les tres de la matinada al Pacharan.

Per començar, l'Andrés (el gerent del Restaurant i culé empredreït!!) va proporcionar una samarreta del Barça a tots els cambrers, que es van amagar per canviar-se just abans del partit, i minuts abans de començar van aparèixer tots amb la samarreta blaugrana!! Tot un detall, que apuntava que aquesta nit tot sortiria rodat!!! No hi havia nervis, però sí una mica tensió entre les dues aficions (mira que n'arriben a ser de xulos alguns madrilenyos!!, "qué? vienes a llorar un rato?" aquesta era la frase més suau que vaig sentir).

Però el partit comença, i la truita es gira pels madrilenys,

Comença el festival de gols del Barça!!!

Em vaig sentir orgullosa de ser Catalana, els vam demostrar una vegada més que sóm diferents i tenim força més educació i saber fer, i no em refereixo al camp, em refereixo a les aficions allà presents. Tots els Catalans vam mirar tot el partit en silenci, animant, cantant, i respectant en tot moment als aficionats del Madrid, en cap moment se'ls va restregar el resultat per la cara, i motius en teníem!!! En canvi ells, rabiaven d'impotència, i alguns d'ells van perdre els papers, mostrant una malaeducació increïble!!

Però bé, es resultat és el que compta!! I ja som líders.
VISCA EL BARÇA!!!

1 comentari:

  1. Axis m'agrada amb l'educació per davant, pro tampoc no et passis, algun insult de quan han quan també va be, (es per descarrega adrenalina)

    ResponElimina