diumenge, 19 de desembre del 2010

ESCAPADA A PHU QUOC

Hola nois!!
Com va tot? Per fi us puc dir que començo a estar realment bé de salut!! Per fi!! després de 2 mesos agònics, però sembla que començo a veure la llum!!
I em trobo tan bé, que fa 15 dies vaig decidir fer una escapada de cap de setmana. Van venir a visitar-me un amic de l'Almudena (de Girona) i tres amics seus que estanven de viatge per Thailàndia, Vietnam i Camboia. Els vaig convidar a dormir a casa meva i em van convèncer per marxar amb ells el cap de setmana a Phu Quoc (una illa molt recomanable del sud del delta del Mekong). Total, que ja sabeu que a mi em costa poc animar-me, així que van arribar a casa meva gairebé a les 12 de la nit, i a les dues de la matinada ja m'estava comprant el bitllet per internet.
CAP A PHU QUOC FALTA GENT!!!
Vaig marxar el dissabte a les 6:30 h del matí, i quan vaig arribar ja m'estaven esperant amb unes motos llogades per começar a voltar per l'illa. Ens vam acomodar en uns bungalows davant de la platja, amb unes hamaques DE VICI!!
Vaig fer els meus primers pinitos amb una moto automàtica, i déu n'hi dó!! tampoc ho vaig fer tan malament....fins que ja de nit, i cansada de tot el dia, vaig haver d'enfrontar-me a un pont Vietnamita!! no cal que us expliqui com són, oi? s'aguanten de miracle, amb plaques metàl·liques mal posades que es mouen, i amb uns forats enmig tan grans que gairebé passava la moto, jajaja i evidentment ens la vam fotre...però no patiu, cap problema, tots dos il·lesos (Joan: ho sento!!). Ja ens veus allà a terra, amb la moto a sobre del meu peu, sense poder-me moure, sense llum, al mig del pont, amb les motos passant-nos per dreta i esquerra, esquivant-nos (perquè no sé si us ho he dit mai, però a Vietnam quan tens un accident, no para ni déu, la gent t'esquiva i continua a la seva, i l'ambulància no arriba mai a temps, perquè cap cotxe la deixa passar, és surrealista!!!). Total, que ens va agafar un atac de riure, i no ens podíem aixecar, fins que ens vam centrar i vam sortir del maleït pont!!
Vam visitar platges desertes, superxules, molt salvatges!!
De nit vam anar a vivitar el night market, i vam sopar maric boníssim per quatre duros.
L'endemà, vam anar en vaixell a fer snorkle a les illes del sud. Bé, és xulo, però no mata, he vist coralls molt millors a Austràlia i a Zanzibar.
I el dilluns al matí, l'Albert em va portar en moto fins a l'aeroport a les 6h del matí per anar a treballar directament, mentre que ells continuaven la seva ruta!! quina enveja!! Però què hi farem, jo estic treballant, no de vacances!!
Aquesta ciutat és un puto poble, i no hi ha ni mica d'intimitat, el dimecres següent vaig anar al Pacharan (per variar), i un dels pilots espanyols, el Vicente, em diu: "este fin de semana has estado en Phu Quoc, ¿verdad?", i jo dic "Sí, ¿Cómo lo sabes?", i em contesta porque te llevé yo, yo pilotaba el avión!! Collons, mira que hi ha habitants a HCMC, però és pitjor que Girona, quins culebrots que arriba a haver-hi en aquesta ciutat!!
Bé, i fins aquí l'escapada de Cap de setmana a Phu Quoc!!
Fins aviat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada