dimecres, 23 de juny del 2010

Hola de nou a tothom!!

Bé ja s'acosta la revetlla, suposo que ja tothom deu estar fent caravanes per marxar de pont, quina enveja!!! Jo estic passant aquí la meva particular revetlla, que més que una revetlla sembla una penitència de Setmana Santa!!! Ahir havia de marxar cap a Shanghai, per visitar la fira tèxtil ITMA. Tenia el vol, amb Shanghai airlines a la 1:30 a.m. de la matinada, i quan vaig arribar a l'aeroport, que per cert estava desèrtic, vaig a facturar i quina és la meva sorpresa quan em demanen el VISAT per Xina!!! Visat per Xina? Li dic jo, ningú m'ha dit que en necessiti, ni els de l'agència de viatges que m'han venut el bitllet d'avió, ni la noia de l'oficina de Xina que m'està organitzant el viatge! Sorry Madame!! But you can not go to Shanghai without VISA....apa agafa un taxi a gairebé la una de la matinada (això a Vietnam és negre nit!!!jajaja) i cap a casa altre cop. Arriba a casa i posa't a enviar mails a tort i a dret per avisar a tothom que no arribaré a les 6 del matí, a l'hotel per cancel·lar la nit, a la Leina (la noia de l'oficina d'allà) perquè no em vingui a buscar al matí a l'hotel, a la Laia (l'amiga del Rafa, que molt amablement m'ha presentat a través del Facebook per poder quedar amb ella i anar a fer una copa), a l'agència de viatges per cagar-me en ells evidentment!!, al meu jefe perquè no li agafi un psíncope demà quan es llevi i s'assabenti que no estic a Xina, a la Thanh de l'oficina perquè truqui a primera hora per intentar canviar el bitllet d'avió, al consulat de Xina per intentar aconseguir un Visat en temps rècord, etc...entre pitus i flautes al llit passades les dues de la matinada. A les 6 em desperta la Thanh (de l'oficina), esberada perquè ha llegit el missatge i no entén què passa? I a partir d'aquí comença l'odisea per aconseguir un Visat per aquesta tarda. Després de molt discutir i remenar la perdiu, finalment hem aconseguit, evidentment sobornant al funcionari de torn (en aquest país tot funciona igual!!), que me'l facin per les 17:30h. 200 $ que ens ha costat!! he estat treballant desde casa tot el dia, perquè amb totes aquestes mogudes no he pogut anar a la fàbrica (està a més d'una hora de camí, no era viable). Ara són les 22h i encara estic treballant, estic fent temps perquè ara faré el segon intent d'agafar l'avió a la 1:30 h. estic baldada, i tinc una migranya!!! Demà hauré d'empalmar amb la fira, perquè arribo a les 6 del matí. després d'un dia de fira hauré d'anar a un centre de massatges, perquè no hi haurà qui s'aguanti!!

Així que ja veieu!! La meva revetlla primer havia de ser Xina, després Vietnamita, i finalment es queda en terra de ningú, estaré volant!!

Molt bona revetlla a tothom!!!

Moltes felicitats als Joans!!!

Ah, per cert, ja tinc càmera nova, i prometo portar fotos de Shanghai i de l'Expo, aquest cop no intentaré fer la saltimbanqui!! ;-)

Fins aviat!!

2 comentaris:

  1. Uff! Quina moguda, espero que tot hagi sortit bé i aviat poguem veure les fotos de Shanghai.

    ResponElimina
  2. puguem veure, perdó!
    És que estem passant la nit del lloro també amb la calor que fa.

    ResponElimina