divendres, 1 d’octubre del 2010

ESCAPADA A BANGKOK

Bones a tots,

Moltes gràcies a tots pels meravellosos 15 dies de vacances que he tingut a Catalunya aquest Setembre. M'ho he passat de conya!! I m'ha encantat poder compartir petits, però grans moments, amb tots vosaltres. Ja sé que ha estat estressant, i que la situació era estranya, perquè ens retrovàvem després de 6 mesos d'allunyament, i unes hores després us havia de dir adéu per un any més, però què hi farem? La vida és aíxí!!

Bé, els darrers dies abans de les vacances no vaig poder escriure, perquè vaig anar de bòlid, així que en faré cinc cèntims perquè el diari Vietnamita no quedi incomplert, jejeje.

Com ja us vaig dir en el darrer escrit, l'agonia del màster ja s'ha acabat i puc començar a respirar. A principis de Setembre vam tenir 4 dies de festa, perquè el 2 de Setembre és el dia de la Independència i vam fer pont perquè vam treballar el dissabte anterior per compensar. I ja sabeu, que jo quieteta no m'estic, i menys si tinc 4 dies de festa, així que me'n vaig anar a Bangkok. La veritat és que va ser genial, em va encantar. Bangkok és una ciutat molt moderna, i molt més occidental que HCMC...bé qualsevol ciutat és millor que HCMC, no costa gaire!! Vaig anar-hi sola, però va estar molt bé. El primer dia hi vaig conèixer a una alemanya amb qui vaig congeniar molt, i vam vistar la ciutat plegades. A la nit vam anar a sopar a un dels millors restaurants Thai de la ciutat (molt bó, però calvada!!), i després vam anar a fer una copa en un bar del pis 14 d'un Hotel, en una terrassa a l'aire lliure amb música chillout!! Molt agradable! L'endemà vaig visitar el Grand Palace, i em vaig fotre una patejada per la ciutat important!!! més de 6 hores voltant, estava destrossada. I quan ja volia tornar cap a l'hotel, per dutxar-me i descansar, vaig tenir força problemes, perquè els taxis no em volien posar el taxímetre, en vaig parar a més de 10, i quan ja vaig decidir de tornar a peu altre cop, no va haver-hi manera de saber a quin carrer estava, vaig preguntar a tort i a dret, fins i tot en una llibreria força moderna, però no hi havia manera, la gent reia i em deia que no parlaven anglès....però si no vull que parlin anglès, només vull que em senyalin el carrer en el mapa, però res!!!! Finalment vaig tornar en vaixell. A la nit vaig anar a un centre comercial, i a veure una peli a l'IMAX, la pantalla més gran d'Àsia, una passada!! El tercer dia vaig anar a visitar el weekendmarket, i vaig passar-m'hi tot el dia, quin cansament, i quina calor!! Però vaig aprofitar per fer turisme i les compres de regals per família i amics. Sentada en un bar per fer un respir, vaig conèixer a una parella de Protugués-Brasilenya i un Italià que viuen a HCMC i també estaven de visita. Segurament quedarem per sopar a HCMC al tornar de les meves macances. Per la nit vaig anar a visitar un mercat nocturn, i vaig menjar pel carrer Phai Thai de pollastre, molt bó!! El mercat interessant, i un ambientàs de por.
El darrer dia volia visitar el mercat surant, però no tenia temps, perquè a les 2 havia de marxar cap a l'aeroport, així que hi hauré de tornar un altre dia (sempre ha de quedar alguna cosa per visitar). Vaig aprofitar per visitar el barri Xino.

La darrera setmana a HCMC va ser estressant i intensa, però amb aquella alegria de saber que comencen les vacances. Vam tenir Fira de sabates a HCMC, teníem un stand, de manera que pels matins anava a la fàbrica a controlar a les fieres, i per la tarda a la Fira. I per les nits, sopars de comiat, perruqueria, maleta etc...

Finalment el dia 10, sortint de la fira, vaig anar a casa del Khanh, que viu al costat de la fira, per dutxar-me i anar plegats cap a l'aeroport, ja que ell també ve a Barcelona. L'Emma ja és allà des de fa un mes, i ja està a punt de parir.

Bon viatge!!! I Bones Vacances!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada