dilluns, 25 d’octubre del 2010

VISITA FUGAÇ A SHANGHAI

Hola!!

La setmana pasada vaig marxat un parell de dies a Shanghai per feina!! Ha estat una mica dur, perquè estava feta caldo de la grip, i estava afònica total, bé, no afònica, no tenia veu!! I el bitllet d'avió era nocturn, així que no vaig dormir, i vaig empalmar amb la Fira.....esgotador!! Però a la nit, em van presentar uns catalans que també tenen una empresa a Xina, i em van convidar a sopar a un dels millors restaurants de Shanghai, em va encantar!! Rieu-vos de la merda de menjar dels restaurants Xinesos de catalunya!! Res a veure!!

Les dues noies xines de l'oficina, em van veure tan malament, que em van preparar un remei xino per millorar el sistema respiratori, em van bullir durant 15 minuts pera amb sucre de canya, i unes fulles d'una planta (que no vam treure l'aigua clara de quina planta era), i m'ho van fer menjar i veure el líquid. Resultat!!! Doncs no sé què dir-vos, el dia següent vaig tossir menys, però ara torno a estar malament.

L'endemà de la fira, tenia el bitllet d'avió a la nit, i com que a les 12 havia de deixar l'hotel, doncs amb febre i tot, me'n vaig anar a visitar la ciutat. Em vaig fotre una patejada impressionant!! Sense dinar ni res!!

Ja us vaig explicar la darrera vegada que vaig anar a Shanghai, que cada cop m'agrada més, i que me n'hi aniria a viure amb els ulls clucs, comparat amb HCMC és un luxe asiàtic!! Tenen Carrefour, Ikea, Decathlon, saben conduir, respecten el senyals, no toquen el claxon, hi ha zones d'esbarjo superxules, zones tipus SOHO, centres comercials moderníssims, tot està net i polit, un metro impressionant!!
res, que vaig tornar a HCMC plorant de pena!!

Bé, el retorn va ser accidentat, perquè es va retrassar l'avió, i vaig arribar a quarts de tres de la nit, i el despertador va sonar a tres quarts de sis, i apa a treballar!! Em pensava que no acabaria la setmana en vida, m'arrossegava com una ànima en pena!!

Però res, que les piles no s'acaben, perquè va arribar el divendres i el cap de setmana, i juefa tots els dies!! El dissabte vai acabar a quarts de sis del matí, després de la ruta del Bacalao, o la ruta del Fideu (com l'he batejada), esmorzant un bon Pho (una escudella amb fideus d'arròs i vedella). Sí nois sí, encara que sembli increïble, m'estic aficionant al Pho. Qui ho havia de dir que jo esmorzaria una sopa calenta!!! jejejeje

Fins la propera!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada