dilluns, 25 d’octubre del 2010

ESCAPADA A KUALA LUMPUR

Bones a tots!

Com va tot? Ja fa dies que no escric, i és que des que he tornat de les vacances, porto una vida una mica mogudeta!! I plena de problemes de salut. Bé, ja es veia a venir que el meu cos petaria en algun moment, cada any peto per les vacances, quan em relaxo i em baixen les defenses, i aquest any he petat just al tornar de les vacances, perquè aquest cop les vacances han estat més estressants que la pròpia feina, jajajaja més de 100 persones en 15 dies, però fet amb molt de gust!!!.

Bé, us faig un resum de la moguda d'aquest mes d'Octubre.

El primer cap de setmana me'n vaig anar amb un grup d'Espanyols a Kuala Lumpur a veure les carreres de Motos GP. Va estar molt bé, èrem uns 30. Vam arribar el divendres a la nit, i ja va començar la marxeta!! El dissabte vam fer turisme, i vam anar a visitar les torres Petrones (amb el soborn de rigor perquè ens deixéssin pujar, ja que donen número a les 8:30 del matí, i si no et toca ja no hi pots pujar). Déu n'hi dó!! Una bona vista des dalt, i això que no ens van deixar pujar fins a dalt de tot. Vam visitar la Mezquita, que diuen que és una de les més grans del sudest asiàtic, China Town, vam agafar el tren aeri, i finalment vam pujar a la torre de telecomunicacions. Al vespre marxeta de nou, i vam acabar en una disco de moda plena de pijos amb no sé quants Ferraris i Porches a la porta!!

El diumenge: dia de carreres!! Vam llogar tres monovolums i vam anar cap al circuit, que està a una hora de camí aproximadament. Anàvem tots d'uniforme amb una samarreta patrocinada pel Pacharán, amb la bandera a la màniga (cadascú la seva, els catalans la catalana, i els espanyols la espanyola), la paraula OLE al davant, i un dibuix del circuit a l'esquena, fet amb els noms dels del grup. Fèiem patxoca!!

Al final no vam pagar res, perquè entre les entrades que tenien uns, i les que tenien altres, vam entrar tots a la zona VIP, no estàvem a les grades, sinó que estàvem a sobre de la zona de boxes. Vam poder estar molt a prop del pòdium quan s'entregaven els premis, bé ben bé a sobre, però només amb 125 cc i amb Moto 2, no amb les motos GP, llàstima!!

Vam estar xerrant amb el personal tècnic de l'Stand de TVE, que tots eren catalans, vam veure a l'Àngel Nieto i al Crivillé!! quins records el Crivi, va ser quan era petita i em vaig aficionar a les motos, jajaja

Al acabar tot vam baixar a Boxes, i vam estar xerrant amb la família del Toni Elías, i crec que vam sortir per la tele, quan entrevistaven als pares (nosaltres estàvem al darrera). També ens vam fer fotos amb el Nico Terol, perquè és el nebot d'uns del grup d'Espanyols que viu a HCMC, i també amb el Pol Espargueró!! Realment va ser un dia genial, però molt cansat!! Molta calor!!

I el dilluns a la matinada ens vam aixecar, cap a l'aeroport i cap a casa!! Bé, cap a casa no, cap a treballar empalmant!!

I fins aquí capítol Motos GP!!